marți, 1 iulie 2008

Sâmbătă prieteni, duminică bloggeri

Sâmbăta trecută în Craiova au venit Alexsa şi Ştefan. Mi-a făcut o mare plăcere să o revăd pe Alexsa şi să îl cunosc pe Ştefan.

La hotelul Europeca cei de la Protv au organizat două preselecţii, una de muzică şi una de dans. Caravana „Dansez pt. tine” a venit şi în Craiova, iar membrii juriului au avut parte de momente amuzante, au văzut oameni talentaţi sau oameni care au venit doar pt. că vor ajutor din partea lor pt. un amic, un prieten, o rudă sau un membru al familiei.

În ceea ce priveşte preselecţia la muzică, cel puţin din câte am văzut eu, erau mulţi care au venit la plezneală, fie ce o fi, dacă trecem mai departe ne îmbătăm, dacă nu, asta e. Nu atitudinea asta m-a deranjat la acei oameni ci vestimentaţia lor. Cum poţi să vii într-o fustă mini, ţi se văd chiloţii de la o poştă, cu un decolteu adânc, plete în vânt, şi cam atât. Sau mai erau unii care se dădeau în spectacol, vorbeau la telefon să îi audă toată lumea, întrebau nimicuri doar ca să pară interesanţi. Cât timp am stat acolo am remarcat doar 5 persoane care îndeplineau condiţiile pt. un concurs, în rest, o să vad la televizor când se va difuza concursul, cine a trecut, cine a venit pt. parada modei şi tot aşa.

Cât despre ziua de duminică, a fost o întâlnire a bloggerilor craioveni. A fost prima la care am participat, am văzut cu ce se mănâncă şi aşa ceva, m-am uitat ieri pe mai multe bloguri care au proprietari craioveni şi ce să zic, nu toate blogurile vizitate sunt pe gustul meu în sensul că nu sunt amatoare de citit ştiri despre politică sau mai ştiu eu ce chestii pe care le găseşti scrise pe internet la orice click, dar cum fiecare are dreptul să scrie ce vrea, nu contează părerea mea.

Mă bucur ca i-am văzut live pe: Oana, A.Faith şi Gabi. De altfel, fără supărare, sunt şi singurii bloggeri craioveni pe care îi citesc în mod frecvent.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Şi eu am fost duminică în Craiovaaaaaa :)

Anonim spunea...

Sper că ţi-a plăcut cât de cât oraşul meu:)

Far Away spunea...

Despre ce preselectie e vorba? Cea cu muzica..

Anonim spunea...

Cand intrii pe mess, dai un buzz si iti spun mai multe:)