marți, 1 iulie 2008

De ce? Pt cine?

Pt. cei care sunt curioşi de ce mi-am făcut blog, în primul rând vreau să vă scriu că blogul este făcut în primul rând pt. mine şi apoi pt. vizitatori, cititori şi asta pt. că nu mi-am propus să câştig bani din blog. Blog-ul l-am perceput de la început ca pe un jurnal, o pagină virtuală pe care să scriu ce vreau, când vreau.

Primul blog pe care l-am citit a fost al Brigittei, mi-a plăcut, m-am gândit cum ar fi dacă aş avea şi eu, l-am făcut şi aşa am început să scriu chestii generale sau personale. Nu prea mă interesează că ieri au fost 30 de vizitatori şi azi doar 10 sau că nu am comentarii sau mai ştiu eu ce legat de chestiile astea. Am văzut multe bloguri interesante care duceau lipsă de comentarii dar proprietarul blog-ului tot scria, ceea ce mi se pare foarte ok.

Merg pe principiul: îţi place ce citeşti, te mai aştept, nu îţi place, treci şi citeşte altul.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări! Cui nu-i place nu mănâncă, nu-i aşa?!

Anonim spunea...

si eu merg pe acelasi principiu.

Anonim spunea...

Exact aşa, Motănaş.

Little miss happy...mi se pare un principiu corect.

Far Away spunea...

Mi se pare foarte corect