joi, 5 iunie 2008

Diverse

Nu am mai scris de multişor pe blog, principala cauză a fost şcoala dar urmează vacanţa mare, vorba Alecsei:"aşteptam vacanţa mare de anul asta, de anul trecut din septembrie". Parţial color am terminat cu mediile şi tezele: psihologie:10, română:10, engleză:9, pedagogie:în aşteptare.

În rest, nu ştiu ce fac, ce vreau, de fapt vreau la maree sau la muntee dar dacă o să am parte de aşa ceva, de abia prin august, pâna atunci, pofta în cui!

Altceva, am descoperit câteva blogguri interesante şi cel mai fain este că, "autorii" sunt craioveni. Îmi place să văd că încă există oameni normali în Craiova, care nu sunt limitaţi, care nu ascultă manele.

O ultimă chestie, Marco mi-a sugerat după semnele de punctuaţie să las spaţiu că dă mai bine aşa, şi i-am promis că o să încerc, se pare că am reuşit...Brigi, mi-a sugerat să las spaţii între paragrafe, am reuşit şi asta..acum, mi-am propus să scriu cu diacritice, sper să reuşesc deşi la comentarii scriu fară diacritice pt ca sunt în grabă...este puţin greu pt că pe mess nu folosesc diacritice şi aici..na.

4 comentarii:

Alecsa spunea...

da da :)) cu totii asteptam vacanta de vara inca din septembrie :)) :>

felicitari pt notele la teze :>

Anonim spunea...

stim cum e cu diacritice :D
urâtă treaba .

Anonim spunea...

Da, da. Şi eu vreau diacritice. Să scrii cu "î" din "v" şi cu "m" din "ţ". Muhahaha

Anonim spunea...

Alecsa, merci mult:)

Equilibru, ai dreptate, urâtă rău chestia asta.

Motănaş, î(v)rei să încerc să îm(ţ)i scriu aşa?