marți, 27 mai 2008

17 ani

Şi uite aşa, am oficial 17 ani. Pentru unii, vârsta asta este râvnită din mai multe motive, sau dimpotrivă, alţii cred că la 17 ani treci printr-o perioadă de transformare şi cu cât treci mai repede prin ea, cu atât mai bine.

Pe la 15 ani auzeam tot felul de critici, de păreri, de etichete puse de te miri cine pentru adolescenţi:”Sunt obraznici, tupeişti, egoişti, cred că lumea e a lor şi se aventurează în diverse călătorii care sunt adevărate capcane”. Mă întrebam dacă aşa este, dacă asa o să fiu şi eu, cât de criticată o să fiu, cât de etichetată. Am ajuns la vârsta de 16 ani, nimic nou sub soare, am fost la fel ca până atunci. Acum, am 17 ani, mă simt la fel ca înainte, nici superioară, nici schimbată in comportament, sunt tot eu. Dintre caracteristicile adolescenţei, singurele care sunt vizibile la mine sunt: dorinţa de a înmagazina cât mai multe cunoştiinţe, integrarea treptată în valorile vieţii.

A trecut aşa repede timpul, parcă ieri împlineam 16 ani, iar azi, am 17 ani, e ca şi cum în seara asta o să mă culc, iar mâine o să mă trezesc cu un an mai mult, şi tot aşa în fiecare zi, aş mai înainta în vârstă cu un an.

Am avut o zi foarte frumoasă, dacă toate zilele ar fi ca asta, mi-aş dori să fie ziua mea în fiecare zi. La şcoala, am fost ascultată la mate, bio şi psiho şi am luat 10, iar la sfârşitul orelor, am aflat că am luat 10 în teza de la psiho. Am fost cu 3 colege în oraş la o pizza, un suc şi o îngheţată, am râs şi ne-am distrat copios iar seara am fost cu părinţii şi bunicii la un restaurant. Am primit mesaje şi urări de la prietenii mei de la sute de kilometrii distanţă de mine, pe majoritatea nu i-am vazut niciodată.

Vă mulţumesc tuturor pt mesaje, urari, cadouri. Vă pup si vă îmbrăţişez.

O piesă care se numeşte 17 şi care este „gustată” de mulţi.

Ai 17 ani, incepi sa intri in ritm
Iti iei palme din plin, incepi sa crezi in destin
Totu-i un chin parca rupt din alt film
Si nu-ti mai vine asa usor sa ai incredere tot alegand straini
Oamenii sunt mult mai caini decat cainii
In lupta pentru faima te sfasie rechinii
Esti slab nu incerca sa pari dur, nu cersi
Nu fura de la parinti, nu-ti trada prietenii
Lumea e plina de profeti, de comunisti si hipioti
O sa te invete ca nu toti sunt genii si ca tu nu poti
E selectie naturala cel puternic invinge
Si succesul nemeritat rapid se stinge ai zice
Ca e simplu sa te urci pe scena
Si ca poti sa fugi , si fugi la prima migrena
Ca ti-e permis , e admis sa bagi in vena
Si cineva tre' sa-ti rezolve tie orice problema
Vrei bani, banii n-o sa cada degeaba din cer
Vrei prieteni, invata sa vorbesti sincer
Vrei respect, invata sa respecti, sa oferi
Tre' sa meriti tot ce ai sa castigi nu sa ceri
Nu-ti dori bani, faima, putere, respect
Daca ai varsta la care nu esti in stare sa le tii piept
Iti bagi in vene, sa fi in trend
Bagi pastile cu efect efervescent te crezi cool evident
Prin cluburi de noapte te rupi in talente
Bagabontii te impart intre ei ca si pe alte zdrente
Unde ti-e capu`, nu te uiti ca arati ca dracu`
Te-ai distrus de nu te mai recunoaste nici tac`tu
Problemele apar, toti cei din jur se-ascund
Prietenii nu mai ai , ca i-ai uitat de mult
Ai tai nu te mai vor, tie ti-e dor de casa
Totul s-a intors impotriva ta si nimanui nu-i pasa
Traiesti ca intr-o celula rece , cu regrete
Unde soarele apare doar daca-l desenezi pe perete
Viata te-a tratat intocmai ca pe un cobai
Si te-ai dus bye bye b'bye b'bye
O mana te mangaie o voce calda te trezeste
A fost doar un vis urat, hey ...Ai 17, zambeste !

Am 17, zâmbesc !

19 comentarii:

Anonim spunea...

Nu socoti anii,numara amintirile! O ZI FERICITA!

LA MULTI ANI!
TE PUP DULCE! MIRE

Anonim spunea...

Multumesc, Mire.Te pup.

Anonim spunea...

La multi Anemari! Sa ţi se împlinească 98,53% din dorinţe. Anul acesta. Restul rămâne pentru anii următori; ca să nu te plictiseşti. :)

Anonim spunea...

Mulţumesc frumos, Motănaş. Apropo, bine ai venit!

A.Faith spunea...

La mulţi ani :D uite că mai sunt bloggeriţe în Craiova

Anonim spunea...

Mulţumesc :) Mă bucur când mai dau de un craiovean...bine ai venit pe blog.

Anonim spunea...

La Multi Ani! Cu intarziere, acum ti-am descoperit blogul. Spor la scris!
PS: tot blogger craiovean

Anonim spunea...

Multumesc, nu este nicio intarziere, stai linistit. Inca un craiovean, ma bucur.

A.Faith spunea...

hadi bre la o bere, dacă tot estem aşa mulţi!

Anonim spunea...

Haide,cand?unde? Sa nu zici maine ca atunci chiar ca nu stiu ce iti fac atunci cand te intalnesc, dupa ce ca ma imbolnavisi cu articolul cu marea.

Ps: si sa imi zici acum, "domnita, esti tuta?ce o sa imi faci?poate nu mai vazut, eu am dublul varstei tale si tu, ai chef de mistouri".

A.Faith spunea...

roflmao :))))
"hadi bre" că estem de-o seamă :))
ba tocmai mâine vruiam să propun, că tot e vineri şi-am scăpat de şcoală şi mai vorbisem cu cineva de-o ieşire d-asta.

Anonim spunea...

E, daca estem de o seama, ne permitem:))iar in legatura cu iesirea, maine nu pot dar cand se mai iveste vreo ocazie, vin.

A.Faith spunea...

lasă că beau eu şi pentru tine o bere! cu altă ocazie te chem(ăm) şi pe tine.

Anonim spunea...

Bere cu alcool sau fara?:))

A.Faith spunea...

de care vrei tu :P numa' să nu faci ca una amy, care după o gură de bere cu alcool s-a urcat pe masă :))

Anonim spunea...

Nu le am cu urcatul pe masa:))de fapt nu beau alcool, asa ca nicio sansa sa ma cocotez pe mese:P

Alexa spunea...

Ane scuze multe pentru intarziere...da' cu idiotenia de bac :D nici timp sa ma plimb pe bloggurile mele preferate nu mai am :-< (damn it)
Oricum la multi ani si tot ce'ti doresti sa se implneasca, dar treptat cum spunea si motanes :D
sa fii mereu asa buna si dulce si draguta si scumpa cum te'am cunoscut. Tot binele din lume >:D<

Anonim spunea...

Nu iti mai cere mai atatea scuze ca nu iti mai arat nicio poza din seara aia:))multumesc pt urari si pt aprecieri, te pup si de abia astept sa termini cu bacul si sa vorbim pe messenger mai pe larg.Spor la invatat si mult succes, mai ai putin si scapi:*

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.