joi, 26 iunie 2008

Clasament pe nepusă masă

Într-o fereastră de messenger, Răzvan mă anunţa că am câştigat.
Buimacă, dau click pe link şi citesc:"Apreciez enorm felul ei de a gandi si modul in care isi expune gandurile in scris. Sincer ma regasesc in multe din articolele ei, poate si fiindca suntem de aceeasi varsta, insa cert e ca ma bucur ori de cate ori isi afiseaza link-ul blogului ei la statusul de pe mess."

Sincer, m-am bucurat mult pt aceste cuvinte, nu neapărat pt locul ocupat în clasamentul lui şi asta pt că mereu mi se întâmplă să mă gândesc că mulţi citesc blog-ul şi îşi fac cruci, văzând uneori ce idei conservatoare am şi că nu sunt în trend cu ultima manea, ultima "bunăciune" apărută în cartierul Y ori cu ultimul răgnet în materie de maşini sau mai ştiu eu ce. Răzvane, mulţumesc mult pt tot, sper să rămâi asa cum ti-am scris într-un comentariu că eşti şi să avem ocazia să facem cunoştiinţă live.

0 comentarii: