miercuri, 25 iunie 2008

Fapt divers pe messenger

Azi o tipă din lista mea de messenger avea la status următoarea chestie:"Cu toată sinceritatea, de azi A. a murit..."(a este litera cu care incepe numele ei), am citit statusul, nu am întrebat-o care e faza, dar cred că mi-a simţit curiozitatea şi ca atare:

A: stiu k statusu ti se pare comic..era vorba ca A. cea stiuta de toti..a murit...nu mai sunt la fel..de azi
Eu: ce aiurea
A: da tu sper ca nu razi de mn cu alti forumisti...tu esti f de trb
Eu: da, merci de apreciere numai ca, stii, poate nu sunt chiar asa...de exemplu chestia cu statusul asta mi se pare o lipsa de maturitate, nu iti poti schimba caracterul ori temperamentul intr-o singura zi...
A: eu o sa pot...
Eu: hm, asta ar insemna sa chemi niste psihologi, poate rescriu si ei cartile...mai stii...

A, ştiu că îmi citeşti blogul, sper să nu fie cu supărare dar mi s-a părut totul ciudat şi poate, printre cititorii blogului meu, unii îţi vor da dreptate şi îmi vor aduce mie la cunoştiinţă noi informaţii cu privire la schimbarea temperamentului ori caracterului în 24 de ore, ca să nu mai zic că faze de genul "A. a murit de azi" nu se prea fac, poate murit sa fie pus între ghilimele şi totuşi, mai bine să se vadă schimbarea în comportament pt că de vorbe e plin podul.

4 comentarii:

Anonim spunea...

sunt de acord cu tine..

o schimbare cere timp..si mai ales ca nu te poti lasa influentat de niste ganduri de moment.

Alecsa spunea...

Asa e,nu poti sa te schimbi intr-o singura zi si dureaza ceva timp sa ca ceilalti sa "accepte" schimbarile si sa vada ca te-ai schimbat...

Cel putin pentru mine ar fi greu sa vad o schimbare la persoana cu statusul :)

bigiu spunea...

Mi se pare atat de pueril sa afisezi un mesaj ce se vrea a fi "dramatic" la statusul de pe mess incat nici nu m-as obosi sa ma ancorez intr-o discutie cu persoana respectiva... in loc sa se lamenteze aiurea in spatiul virtual unde toti ne putem "schimba" intr-atat incat sa fim oricine si oricum, ar trebui sa dea dovada de maturitate si sa-si rezolve problemele... pentru ca da, singura schimbare (benefica!) pe care o poate suferi este maturizarea, sa depaseasca stadiul de pustoaica vulnerabila la depresii cauzate de orice fleacuri...

Anemari spunea...

Littlemisshappy...Ai surprins fix esentialul.

Alecsa...poate avem parte de un hocus-pocus si vedem schimbari radicale:P

Bigiu...adevar graiesti mai.