miercuri, 30 aprilie 2008

Telefonul


C: anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eu: ioooooooooo
C: fitar telefonu al dracuuuuu

Mdea, cam asa zic majoritatea, ca ce naibii ii fac telefonului aluia, il dau pe silent sau nu vreau sa raspund.Eu as zice ca nu ii fac nimic special, dimineata la 7:30 inainte sa plec de acasa spre scoala, il dau pe silent si asa sta pana la ora 18, dupa 18 il dau pe minim, deci toate sansele sa nu il aud daca e in alta camera, stau cu castile pe urechi si ascult muzica ori invat.Unii tin telefonul in permanenta, si la baie il ia, si nu, nu sunt oameni de afaceri, nu le pleaca tirul din vama, dar asa se simt ei bine, cu telefonul dupa ei, daca ar fi dupa mine, l-as arunca de pe bloc fara parasuta uneori.Ma enerveaza la culme sambata la 8 cand eu cel putin, dorm maica, sa imi sune telefonul, si nu pt ca ar fi ceva deosebit de important, ci pt ca.."iti dadeam un beep".Imi place telefonul cand plec in diferite deplasari de acasa si pot sa vorbesc cu parintii sau cu prietenii, amicii si imi mai place cand comunic cu prietenii mei de la sute de kilometrii, in rest, ...silent.

Ma dispera aia care au telefoane ca sa asculte manele la ele, si cu volumul la maxim, da bagati ma castile in urechi si ascultati pana surziti.Si ma mai enerveaza aia care isi cumpara telefon pt si de fite, il etaleaza cu orice pret, apoi il trantesc de toti peretii pt ca vezi Doamne nu stiu ce a vorbit cu nu stiu ce cretin(a), pai ce vina are telefonul ala?E un simplu obiect, dooh.

0 comentarii: