miercuri, 30 aprilie 2008

Prostie sau nu?

Hi5...prostie ori ba?Pe mine a inceput sa ma enerveze toata chestia asta, nu putem sa mai facem nimic daca nu avem profil pe hi5, asa e trendy.Am vizitat diferite profile si unele sunt chiar ok, nimic de zis, de exemplu cineva care a terminat liceul si a ajuns la facultate si pune poze cu vechii si actualii colegi, ori poze decente cu ea, din natura, din diferite calatorii, cu familia.

Nu suport sa vad dudui urcate cu fundul ori picioarele pe nu stiu ce masina cool, poze facute in casa cu ochelarii pe nas ca de' am dat nu stiu cate sute de mii pe ei si sunt de la fima xou, poze tot facute in casa in care ele se schimba cu toate hainele din sifonier, se pun in diferite pozitii, obligatoriu cu sanii la vedere si cu toate accesoriile posibile si imposibile, poze modificate in nu stiu ce program ca sa dea bine, sa le ascunda sunculitele facute de la atata stat cu fundu pe scaun si dand comentarii prostesti pe hi5.Iar ei, baietii or barbatii, dezbracati, in bustul gol, bineinteles cu cate o tigara in mana sau in gura ori morti de beti cu sticlele sau dozele de alcool langa ei.Va dati si voi seama cat e el de tare ca s-a imbatat ca porcul?

In ceea ce priveste comentariile care sunt pe hi5, cele mai multe sunt de prost gust si reflecta o cultura care lipseste cu desavarsire.Exemple:";)) WoOw ShE tAhArEe Ii Po____Ja PrEa ThArE:P pOoPe La U:*"; "x-(x-(x-( Cn Ii AlA k Sa VeZi Ce Ii FaCk:-l Nu MaI fI sUpY k Nu MeRiThA:X:X:X PoOpIk La Tn CoLeGa:*:*:*".Si comentariul proprietarului de profil la o poza postata e cel putin stupid:"“_____mNaH ErAm Km SaD:(.....dIn KuZa LuI nOrMaL:-l:-<:-<:-<_____:P:P:P”".Frumos, nu?

Repet, nu am nimic cu cei care au profil pe hi5 dar sunt ok, nu au comentarii stupide la fiecare poza cu zeci de acolade, paranteze, emoticons, virgulite si nu au poze aiurite.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Eu sunt printre putinele specimene fara pagina de hi5 :P.. Am zis ca daca iau bacul si intru la ce facultate vreau...de fericire o sa fac si lucruri care nu-mi stau in fire :)) cum ar fi un profil de hi5

Anonim spunea...

Gandim la fel, si eu am zis exact asa..nici eu nu am profil de hi5 dar daca intru la ce facultate vreau, fac si mama profilului:))

bigiu spunea...

Eu am profil de hi5, mi l-am facut mai demult. Si tot de mult nu l-am mai vizitat, nu i-am mai facut nicio schimbare, n-am mai adaugat nicio poza si nici nu m-am obosit sa vad daca mai am vreo "solicitare de prietenie"... bleah! Banale spam-uri care ma calca pe nervi! Nici nu cunosc persoanele astea si totusi ele vor sa figureze in lista mea de "Friends"... Mdeah, mare porcarie si hi5-ul asta! Spunea cineva odata ca e ca o cocina... si avea dreptate!

Anonim spunea...

Da, e enervat sa tot dai accept pe acolo, sa primesti n mesaje si tu sa nu ai nici in clin, nici in maneca(,) cu asa zisii "friends".

deyu spunea...

la mine istoria hi5ului e lunga. intai mi-am facut cont, aveam poze ok dar cand mi-am schimbat idul am renuntat la contul ala si mi-am facut altul. ei bine , pot sa zic , sa recunosc ca am fost si eu una din acele fete care le mentionai tu mai sus. eram mica si proasta si nu vedeam ca nu conteaza cate commenturi ai, nu asta iti reflecta valoarea. Vroiam commenturi. si cum sa le obtin altfel decat cu poze super naked , sexy , care mai de care.Adevarat aveam ff multe commenturi de la toti labagii si frustratii. Sper sa nu fi fost prea tarzie clipa in care m-am trezit. Am sters pozele cu pricina si mi-am pus poze mai decente. Apoi dintr-o criza de personalitate mi-am sters contul. ASta s-a intamplat prin vara. In decembrie , mi s-a pus pata si mi-am facut alt cont pe hi5 insa mi-am pus doar poze de asta vara din excursii si strainatate. In fond hi5ul asta e un lucru bun daca stii sa il folosesti. Eu mi-am regasit multi vechi prieteni pe care ii uitasem pe hi5. ASta e chiar un lucru bun. Acum nu mai vanez commenturi. Am poze de peste tot unde merg, evenimente in general. Si sa stii ca in mare parte ai dreptate Ana.

Anonim spunea...

E bine ca ti-ai dat seama la timp de anumite chestii si bine ai zis, hi5-ul e bun daca il stii sa il folosesti.Eu ti-am vazut vazut profilul de hi5 si e ok, e decent si ai ce sa vezi(pt disperati, nu inseamna ca vezi "bunaciuni" sau siliconate, ci inseamna ca sunt lucruri interesante de vazut, frumoase ba inculturistilor care "esteti").

Lucian spunea...

si eu am avut o pauza cu hi5-ul. dar am vazut multe cereri si comentarii de la prieteni vechi si noi. si am inceput sa-l redresez. acum e ca si o masa la care stam toti si discutam uitandu-ne intr-un album de poze. ceva de genu :))
da' presimt ca iar uit de el si intru o data la 3 luni :)

ah si urasc CanD VaD sCrISu AsTa.
nici eu nu scriu ca la scoala, dar cratima e sfanta pt mine. doar daca gresesc, dar niciodata nu scriu "intrun, nui, spunei, daio" cu intentie. :D