sâmbătă, 3 mai 2008

Back


E incredibil cat de repede trece timpul, mai ales cand faci ce iti place.Asa frumos a fost in vacanta, fara sa vad toti profii crizati si nemultumiti de nu stiu ce scaun care are piciorul la vest si nu la sud, fara unii colegi care ma dispera cu manelele, or altii care vin o data la o saptamana si incep sa comenteze la orice cuvant al profesorului, fie ca au, fie ca nu au dreptate dar ce sa facem, e democratie, fiecare face ce ii trece prin cap.Ma uitam asa pe blog, cum scriam acum cateva luni ca luni o sa cunoastem profesoara x, miercuri profesoara y si mai apoi, scriam ca am dat tezele si ca incepe semestrul doi, iar acum, sunt la sfarsitul semestrului doi.E cel mai aiurea acum pt ca incep toti, nu avem note, si hai la lucrari si la ascultari ca doar nu costa pe nimeni nimic, eventual pe noi, cei care luam notele, si multora defapt nu le pasa notele deci, tot aia.

Sunt foarte fericita pt ca se incheie un nou an scolar, clasa a X-a, sunt convinsa ca unii doar cand vad sau aud chestia asta, "clasa a X-a", devin nostalgici, si spun, "eh, in tineretile noastre" ori, "ce bine era, mai vreau sa fiu si acum".Eu imi doresc sa ajung cat mai repede cu putinta la facultate dar imi repet ca mai sunt doi anisori si o sa ma tot satur de a facultate, sper totusi ca in privinta facultatii sa nu ma insel, asa cum am facut-o cu liceul, si ma refer ca imi doream mult in generala sa ajung la liceu, acum vreau la facultate, oare cand o sa ajung in stadiul ala ce o sa imi doresc?Sa fac un master, sa ma angajez, sa imi intemeiez o familie, sa ii iau pe ai mei si sa calatorim, hmm...imbarligate intrebari si fara niciun raspuns plauzibil.

Totusi, pe cat sunt de fericita, sunt si un pic sceptica si stresata de finalul acestui semestru, vreau sa iau note cat mai mari, in limita posibilitatilor, nu vreau imposibilul, doar imi doresc din nou, sa am o medie ok la mate, adica ok in sensul de trecut si nu un cinci asa amarat si sa nu ma mai enerveze profa la fiecare ora, ba ca sunt catastrofa, ba ca hai la tabla, ori, stii ce, va dau lucrare si in catalog sa ne treaca la majoritatea un cinci de mila, de sila si mai vreau, sau imi doresc, sa nu mai afirme de cate ori are ocazia ca noi nu ne pricepem la nimic, odata ce sunt pe profilul asta clar ca sunt paralela la materiile fixe.Am mai contrazis-o odata cand a spus ca nu ne pricepem la nimic, sper sa nu o mai fac si a 2-a oara, chiar nu imi face placere sa port discutii in contradictoriu, mai ales cu profii.

Si uite asa, inchei si eu postul iar luni ne asteapta clasele cu aceleasi banci, profi si colegi.

0 comentarii: