joi, 1 noiembrie 2007

Weekend cu Flor

Sambata trecuta,27 octombrie,a venit in Craiova,o forumista,pe nume Flor,scrisesem despre ea intr-un post mai la inceputul activitatii mele pe blog,in aceea gasca de nebuni a Megastarului era si ea inclusa.Daca pe net ma intelegeam foarte bine cu ea,aflati ca in realitate ne-am inteles super extra mega bine.Cand am inceput sa vorbesc cu ea,sa ne plimbam pe strazile Craiovei,aveam sentimentul ca o cunosc de 10 ani,am mai vazut-o in realitate,ii cunosc toata viata si este o prietena adevarata,asta era sentimentul dar realitatea era altfel,o vedeam pt prima data si..imi dadeam seama ca este o prietena pt mine.
Am fost la concert la zilele Craiovei impreuna,eu cu ea,in puhoiul de lume,a fost prima data cand am stat la un concert de la inceput si pana la sfarsit,primul concert la care chiar daca cei de pe scena parca iti ziceau "mai avem 5 min de cantat si scapati de noi",m-am simtit foarte bine.E o chestie,o experienta,o traire,un sentiment nu stiu ce este dar e minunat..seara cand ma intorceam acasa de la concert parca pluteam,vroiam toata noaptea sa stau cu ea la taglale dar nu se putea..era ora 1 noaptea,lumea vroia sa doarma,nu statea nimeni de palavrele noastre.Altceva foarte interesant,era ca noi mai "interactionam" cu cineva prin intermediul telefonului=))cu Lore,tot o forumista,pe care o pot numi prietena chiar daca sta la kilometri buni de Craiova,chiar daca nu am vazut-o niciodata,am inebunit-o cu ale telefoane,mai ales ca era si Megastarul la tv si vroiam sa stim ce se intampla,dar cred ca nu s-a suparat pe noi si daca s-a suparat ii trece repede.Sper sa o vad si ea in viitorul apropiat,poate sa ne intalnim toate 3,ehee vise tata,adevaru e ca mie cam somn.A fost ceva foarte placut,as vrea ca Flor sa stea in Craiova,sa ne vedem zilnic,sa schimbam pareri,sa ii zic face to face pa,noapte buna,bafta la scoala dar..de ce dracu exista un dar?intotdeauna trebuie sa fie cuvantul asta dar...la naibii cu el!

3 comentarii:

Laura Apetroaie spunea...

pana la urma ajuta si internetul la ceva.. :)

Anemari spunea...

Da,,,ajuta la multe desi in prima faza e vazut ca daunator si nu numai in prima faza asa este etichetat de majoritatea,din pacate.

Laura Apetroaie spunea...

Este daunator daca este utilizat in scopuri daunatoare ;)..parerea mea