joi, 1 noiembrie 2007

Excursie...






Am fost in excursie la Targu' Jiu..ce sa spun,ce sa povestesc,15 copii de gradinita,25 de copii de liceu=))care teoretic trebuia sa aiba grija de cei mici..eh,nu a fost chiar asa,pt ca fiecare a fost cu...treaba lui.Teoretic,rolul nostru era sa ne implicam in aceea excursie,sa interactionam cu kinderi,sa invatam cum sa organizam si cum se desfasoara o chestie din asta care se numeste excursie.Mdea...am plecat in excursia asta ca sa spunem daa,am fost in excursie,dar nu una de orice fel,ci una educativa(creca).Eu am stat am observat,am incercat sa ajut nu stiu daca am si reusit,de invatat nu prea am avut ce,adica am tras niste concluzii unele chestii care le-am vazut le stiam,altele noi au fost cam nesemnificative.In alta excursie de genul nu cred ca voi mai merge pt ca ori mergem sa fim noi colegii,sa ne distram,sa vizitam sau nuj mai ce si alta e sa mergem cu copii,sa ne ocupam de ei,sa incercam sa le dam un exemplu cat mai bun..pfoo,ce exemplu le dam cand ascultam manele la maxim si ne balansam pe ritmul ala stupid?(aici nu vorbesc de mine,pt ca nu ascult acest gen de muzica,dar stand in autocar nu prea puteam sa ma opun acelei poluari fonice).Am vizitat Targu' Jiu,am vazut masa tacerii,poarta sarutului,coloana infinitului si manastirea Lainici.

2 comentarii:

Laura Apetroaie spunea...

frumoase poze,dar mai mumusica esti tu scumpa mea:)

Anemari spunea...

Merci,merci:">