vineri, 2 noiembrie 2007

La multi ani...Craiova!





Saptamana trecuta au fost zilele Craiovei,agitatie,populatie multa care dansau,cantau,stateau pe scaune,mancau,beau pe la diverse activitati desfasurate in Craiova.Mi-au placut concertele,in seara cand am fost eu cu Flor au cantat Bambi,Animal x,Holograf,Iris,Jennifer Rush iar a zi,cand din pacate dar asa e de obicei la mine mdea..sa trecem peste..nu am avut cu cine sa merg,afara ploua si...a cantat nimeni alta decat RUSLANA apoi Vh2,Talisman,Sistem,Loredana(am vazut la tv).
Bambi=comercial,prost,jalnic;Animal x=mai bine decat ma asteptam,au facut fata unui mini concert live dar nu a fost ceva extraordinar;Holograf=super,foarte frumos,concert live,atmosfera,piese care iti transmit ceva,solist bestial;Iris=desi nu sunt un infocat fan al acestei trupe,chiar mi-a placut,solistul este foarte bun,are o voce cum rar intalnesti,din pacate este bolnav si nu se stie cat va mai putea canta.....Jennifer Rush=ma asteptam sa "rupa"scena,sa ne lase masca dar ete na la un asa nume vai de cantare,a fost ceva de nivel mediu,are voce(logic!)dar nu stiu,nu ma impresionat,din setul de 5 melodii pe care le-a cantat,una singura mo-a incantat auzul in rest,sa zicem ca a fost ok.Vh2,Talisman si Sistem nu am apucat sa ii vad la tv,iar la concert nu am fost,in ceea ce le priveste pe fete,Loredana=canta bine in general,aici in Craiova,nu prea mi-a placut ce show a facut,parca era bagata in priza,si sus jos,sa sarim,[asa sus genunchii,haideti fetelor ca fluturasii]asta e dintr-o reclama,dar i-se potrivea perfect,deci sa spun asa a fost ok,acceptabil.Ruslana a facut un spectacol de zile mari,afara ploua,lumea statea cu umbrelele in cap si dansau,nu vroia sa plece nimeni,chiar daca a fost ultima care a cantat,conditiile meteorologice nu erau prea potrivite pt un concert in aer liber,si-a adus cu ea dansatorii(8 cred)care au dansat incontinuu,fara oprire.Ea a cantat piese ritmate care solicita un efort mare si a dandat cot la cot cu dansatorii.Super tare,nu a castigat Eurovisionul degeaba!!!

0 comentarii: