vineri, 5 octombrie 2007

Duminica-super seara

Dupa cum am zis,duminica trebuia sa merg la teatru si am mers...am luat un taxi,ma lasat fix in fata teatrului,traversez strada,si vad puhoi de lume,inca nu se intrase in sala..rupe nenea ala biletul de la intrare,suntem primiti de un alt nene imbracat la frac,pictat pe fata,care canta la acordeon..ma duc cuminte la locul care scria pe bilet,si astept marele show...se deschide usa si vad 50 de zgatii de 15 pana la 18 ani intrand,parca erau furnici,erau imprastiati peste tot..bun,incepe piesa,luminile se sting,apare povestitorul care nu apuca sa spuna decat "buna seara,bine ati venit"...incep beizadelele sa se manifeste,ba isi pun telefoanele sa sune(intentionat),ba incep sa injure sau sa tipe..linistea se restabileste dupa ce povestitorul spune "va rog,liniste in sala",dupa ce sunt dati afara cativa "dragalasi" vorbitori mai rau ca niste papagali....Piesa este un musical,primul musical romanesc.."Cele 2 orfeline",dupa romanul omonim de A.d'Ennery...este o super comedie si inca ceva..o imbinare de comedie cu realitate..au fost foarte multe faze in care am ras cu lacrimi,la un moment dat actorul principal spune:"hahalerelor care sunteti"=)))).Placerea actorilor de a juca pe scena,se vedea,si parca se transmitea la noi,entuziasmul si bucuria din sufletele lor se raspandeau peste tot..e ca si atunci cand vine cineva pe scena si danseaza,canta,se bucura...si sufletul tau parca e si el bucuros,se simte in al 9-lea cer.Cea mai tare piesa pe care am vazut-o vreodata acum ce sa va zic revin cu ce am mai facut saptamana asta,acum plec la deschiderea stagiunii la filarmonica,pup.

0 comentarii: