duminică, 7 octombrie 2007

Seara de vineri

Gata,am fost si la deschiderea stagiunii.Foarte multa lume, peste 150 de persoane care au stat pe scaune sau in picioare.Filarmonica a fost renovata dupa ce anul trecut a cazut tavanul.A venit si primarul Craiovei,Antonie Solomon.Programul de deschidere a stagiunii a cuprins: uvertura operei “Fidelio” op. 72 de Beethoven, Simfonia a VII-a de acelaşi compozitor şi Rapsodia pe o temă de Paganini pentru pian op. 43, creaţie a compozitorului Rahmaninov. Dirijor: Emil Simon, solist: Dan Grigore.Dan Grigore a debutat la 14 ani, într-un concert cameral Enescu, alături de solişti consacraţi, interpretând “Burlesque, Choral şi Carillon Noczurne”, din “Suita Inedită” a marelui compozitor român, în primă audiţie mondială.
Ce sa zic in prima parte,mi-se cam inchideau ochii,noroc cu cel din spatele meu care imi dadea cu picioarele in scaun,iar a 2 parte a fost destul de interesanta.Multa lume cu varsta intre 40 si 70 de ani,putini tineri si aceia veniti pt ca li-se promisese un 10,la o anumita materie daca vin.Am fost placut impresionata sa vad ca oamenii de aici,din Craiova,defapt sa observ ca nu toti sunt manelisti ci ca unii au gustat si inca gusta cultura.Mi-au demonstrat ceea ce mi-au demonstrat si la teatru,faptul ca stiu sa aprecieze munca celor care ii fac sa se simta bine intr-o seara,adica aplauzele au fost timp de 5 minute,si nimeni nu vroia sa iasa din sala.

0 comentarii: