marți, 11 septembrie 2007

Mama


Dacă acest cuvânt nu ar fi existat sunt sigură că eu l-aş fi inventat pentru mama mea.În el aş fi pus toată iubirea din sufletul meu curat de copil.
Mama mea cea mai frumuoasă dintre mame , frumuoasă ca o primăvară fără sfârşit cu ochi blânzi şi suflet bun.
Glasul ei ? L-aş recunoaşte dintr-o mie , e cel mai dulce , cel mai blând . Mâinile ei moi şi catifelate mă alintă atunci când mă doare ceva iar privirea ei mă veghează zi şi noapte .
Durerea mea este şi durerea ei , bucuria mea este şi a ei .
Prima zi de şcoală emoţii , nerăbdare şi totodată teamă , mâna mea strângând-o cu putere pe a mamei "stai cu mine , nu pleca acasă ". Dar ochii mamei vorbesc "nu te teme va fi bine , mama este lângă tine" şi apoi rugător "să nu mă faci de ruşine" .
Primele litere , primele cuvinte când mai greu când mai uşor dar întotdeauna cu mama alături .
Mama un cuvânt fără de preţ , un cuvânt fără de care am fi mai săraci , mai trişti , mai goi .

0 comentarii: