duminică, 16 septembrie 2007

Un nou inceput-incepe scoala-vine toamna


Septembrie..un val de melancolie si de gri se asterne peste oras..vacanta s-a terminat,sejururile la mare cu tot arsenalul de umbrele,sezlonguri,costume de baie etc,le-am pus la "pastrare" pt la anu',vantul si ploaia ne anunta ca trebuie sa ne scoatem toalele groase..deci un nou inceput..inceputul toamnei..al scolilor.
Hmm,parca ieri eram in clasa intai si ma uitam speriata,parca nu imi gaseam locul acolo,"oare ce caut aici?";in clasa a 5-a cand faceam trecerea de la invatatoare la profesori,de la calificative la note;sau chiar clasa a 9-a,anul trecut ma uitam "oare unde sunt colegi mei?unde e clasa mea?dar profesorii?".M-am adaptat repede la cerintele noilor profesori,din vorba in vorba am inceput sa leg prietenii cu noii colegi,si chiar sa nu mai fiu asa de suparata,ca m-am despartit de vechii colegi si profesori.Acum,istoria se repeta,incepe scoala din nou,clasa a 10-a,sunt convinsa ca va fi o perioada frumoasa,dar si cu multe asteptari de la profesori,parinti,bunici,prieteni,etc.
De maine(17 septembrie)totul va fi un program care trebuie urmat:trezire,scoala,acasa,si eventual daca mai este timp,o iesire in aer liber.Nu pot spune ca am emotii,nu am de ce,imi cunosc colegii,profesorii,singurul lucru care ma ingrijoreaza si ma face sa ma simt nelinistita este trezirea de dimineata,trecand de la un program de 3 luni in care ora de trezire minima era 10,mie greu sa cred ca ma voi trezi foarte voioasa si cu chef de scoala dar ata este,trebuie sa ma obisnuiesc.Cred ca o sa golesc toata apa rece din centrala,o sa imi pun apa rece si in cap,doar doar ma voi trezi,si cred ca o sa pun vreo 5 telefoane mobile sau ceasuri sa imi de-a desteptare.Maine la 8.30 ma trezesc,la 9.30 trebuie sa fiu la scoala pt festivitatea de deschidere a noului an scolar.

1 comentarii:

Trubadur spunea...

Ce sumbru... chiar trista prezentare pentru scoala... Eh, dar o sa fie si lucruri bune acolo... distractie and stuff... :)