vineri, 13 iunie 2008

Eurovision

Şi, câştigătorul de anul acesta este, Dima Bilan...piesa a fost să zic ok, vocea lui pe piesa asta destul de bună, anul ăsta nu prea mi-a plăcut nicio piesa.

Ce m-a deranjat pe mine a fost atitudinea lui Dima Bilan la sfârşit, gen, ştiu că m-aţi votat măi fetelor şi vă răsplătesc, mă dezbrac puţin şi vin aşa pe scenă. Nu ştiu dacă Biondo ar fi avut un rezultat mai bun decât Vlad şi Nico, cert e că am fost în coada clasamentului, să vedem la anu' cine ce mai cântă şi cine ne reprezintă.

5 comentarii:

Alecsa spunea...

ia las' ca la anu fac eu piesa si ma duc eu la eurovision sa reprezit Romania =)))) ce zici? :> =)))

Anonim spunea...

Gata, s-a facut, merg sa iti tin pumnii:))

bigiu spunea...

Si eu, si eu! :))

Dus, uitat si ingropat e farmecul Eurovisionului de alta data... abia daca ma mai uit la el. Parca nu se merita. Ai mereu impresia de "reciclare" cand asculti piesele :(

Anonim spunea...

"Ai mereu impresia de "reciclare" cand asculti piesele :("...bravo Razvan, mi-a placut asta.

deyu spunea...

deci grecia si armenia au rupt zona cu melodiile :X:X