joi, 18 octombrie 2007

Zambetul,bucuria...


Azi,la Europa fm,se discuta despre zambet.De ce oamenii nu mai stiu sa zambeasca sincer?de ce nimeni parca nu se mai bucura de nimic?care sunt motivele care ne fac posomorati?ce este zambetul?de ce trebuie sa zambim?....intrebari la care putem sa raspundem foarte diversificat..de ce?
Cei care au intrat in direct sau au trimis smsuri,au spus ca nu au timp sa zambeasca,politica nu merge bine,zambetul este un lux,lipsa banilor ii fac sa fie tristi,grija zilei de maine,grijile,nevoile sunt atat de apasatoare incat chiar daca zambesc acel zambet este unul in coltul gurii,si este asa,artificial...de ce?
Pe de alta parte,cineva spunea:"Dimineata ma trezesc si zambesc,pt ca m-am trezit,sunt in viata,sunt sanatoasa,vad lumina soarelui,copii imi spun "mami,te iubesc",dar cand ies pe strada totul se intuneca in jurul meu,vad elevi tristi,deprimati,fara chef de viata,de ce nu stiu sa se bucure de frumosii ani pe care ii traiesc?"
Acum vin si eu cu parerea mea,este adevarat,nu stim sa zambim,sa ne bucuram pt lucrurile mici sau daca ne bucuram nu stim sa o facem indeajuns incat sa tinem minte si peste cateva zile,sa fie oare de vina timpul?varsta?grijile?politicienii?fotbalul?stirile de la tv?sau ce?....eu cred ca ar trebui sa facem terapie cu bucurie,noi nu zambim dimineata pt ca a rasarit soarele ci suntem tristi pt ca este ora 7 si vrem sa dormim,poate ar trebui sa ni-se injecteze in cantitati industriale BUCURIA.Am uitat sa zambim..si acceasi intrebare,de ce?
Chiar saptamana asta ne-a fost adresata o intrebare la engleza,"Ce va face pe voi fericiti?",culmea e ca stau in prima banca asa ca s-a inceput de la mine,aa aveam si variante adica:familia,prietenii,banii,felul in care arati,hainele,alte activitati...raspunsul meu a fost:In primul rand familia,mama si tata care ma sprijina cel mai mult,si in care am incredere totala apoi prietenii,rudele care sunt aproape de mine cu gandul,cu sufletul,3.copii si animalele,4muzica,simt ca traiesc atunci cand aud o melodie care imi place sau o fredonez,5.internetul si tv-ul,6.banii si restul lucrurilor...poate nu sunteti de acord cu acest clasament...si acum sa revin la zambet si la bucurie....chiar daca vorbim teoretic,e bine sa zambesti,sa razi,sa te bucuri de viata,in practica e mai greu......ZAMBESTE MAINE POATE NU MAI AI OCAZIA!!!

0 comentarii: