miercuri, 10 octombrie 2007

Toleranta


Toleranta este un termen care poate fi privit din mai multe perspectiva si din prisma mai multor aspecte,poate fi un termen social,religios,cultural.Practic toleranta inseamna si rabdarea noastra,acceptarea opiniei altei persoane.Prin acest cuvant,"toleranta",am putea intelege ca este cheia care deschide lacatul catre catre noi opinii,orizonturi de asemenea tot prin toleranta rasismul,discriminarea ar fi dizolvate.Avem nevoie de toleranta si in relatiile cu prietenii,trebuie sa stim sa fim toleranti,adica rabdatori si sa trecem peste anumite greseli,pe care le fac oamenii,sa invatam sa le acordam o sansa.

2 comentarii:

tami spunea...

mie nu-mi plac tiganii.
nu e vorba ca m-a invatat cineva sa nu-mi placa ci ca pur si simplu nu-mi plac.. urasc cand vad la tv tot felul de reportaje despre acest popor migrator care se declara romani si care comit tot felul de infractiuni.
tiganii care isi castiga cinstit painea sunt de apreciat dar datorita majoritatii lor care comite faradelegi este normal sa ii privim cu suspiciune ...
ca in autobuz, cand vezi un tigan pui repede mana pe geanta sau ghiozdan sa nu iti fure ceva ...
asta e, trebuie sa fim toleranti dar nu naivi :)

Anemari spunea...

Sunt de acord cu tine,nu pot sa spun ca ii discriminez,dar sunt sceptica in privinta lor,ca sunt si tigani romanizati asta e altceva dar asa cum ai zis si tu majoritatea comit faradelegi,sau pur si simplu te saturi sa ii vezi in reportajele de la tv,cum isi arata aurul,casele,masinile si mai stiu eu ce,e cam dezgustator uneori sa vezi acelasi cliseu..