duminică, 14 octombrie 2007

Leapsha

De la Prajitura Cu Patrunjel, care ma pune sa scriu 4 propozitzii dintre care 3 adevarate si implicit una falsa.Intai tre sa ghicesc care e minciunica ei ,iar accea este numarul 2 (ora mea preferata e mate).Fara sa mai prelungim,eu declar:
1.iubesc animalele
2.imi place emisiunea Megastar
3.imi plac calatoriile
4.ador discutiile despre politica si fotbal
Eu dau leapsha Elenytei(pt cei care nu o cunosc,este inregistrata pe forumul Brigittei si pune comentarii pe blogul Brigittei,si apropo este foarte de treaba,garantez,eu)

8 comentarii:

Anonim spunea...

fac pariu ca minciunica este afirmatzia 4 ^_^

Anemari spunea...

Bravo!Ai ghicit;))mai ales ca noi am discutat ca nu suport discutiile interminabile pe aceste 2 teme=))

tami spunea...

da nici eu nu le suport si as fi bagat mana in foc ca nici tu ;))

Laura Apetroaie spunea...

NUsh cum sa iti spun dar 4 voiam sa spun si eu ca e falsa:))

Mersi pe leapsha,o sa o onorez cat de curand;)

Anemari spunea...

Nu ai pt ce,si astept sa onorezi leapsha:))

Vlad spunea...

[-( mie-mi place fotbalul :p dar la politica nu ma bag decat cand e rost de vreo manifestatie, sunt bune anti-plictiseala :)

Vlad spunea...

Ca tot vorbeam de fotbal, 2-0 pentru Romania impotriva Luxembourgului \:D/ Ne-am calificat \:D/\:D/

Anonim spunea...

Fotbalul inteleg dar politica, sa aiba un efect anti plictiseala?adica acele manifestatii?Eu nu le suport:));aa merci mult de informatie,yuhuuu ne-am calificat...apropo cu ce echipa de fotbal tii?Eu cu Romania=))in rest sa nu ii vad...