duminică, 30 septembrie 2007

Vineri..ziua mult asteptata




Este cea mai tare zi din saptamana pt ca dupa ea urmeaza weekend-ul...vineri hmm o zi placuta pt mine cu exceptia orei de mate,bineinteles,am iesit din nou la tabla,totul a decurs ok dar oricum nu inghit matematica asa ca este o ora incredibil de lunga chiar daca are 45 de minute.La ora de desen,trebuie sa desenam 3 creatii de moda pt un anotimp,eu ce sa zic sunt catastrofa,in 45 de minute nu am reusit decat sa mâzgălesc niste linii,care cica sunt conturul si sa desenez un cap de manechin si ala desenat cu ajutor adica jumate din cap l-am desenat eu si jumatate Cori=)),cat am mai chicotit cu Cori cand vedeam plansa asa doar cu capul ala si cateva linii incepeam hi hi hi ha ha ha.La istorie am ras cum nu am ras niciodata in istoria orei de istorie=))proful a vrut sa se aseze pe scaun dar a dat cu piciorul in el,s-a dezechilibrat,era cat pe aci sa se aseze pe scaunul care era in picaj=))a picat scaunul,ne-a trezit pe toti din somn,din amorteala si plictiseala care zacea in noi,totul s-a transformat intr-un circ,radeam fiecare cum puteam,pe sub banci,prin spatele colegului de banca=))eu ce sa rad,ce sa ma ascund,in prima banca,in fata profului,auzind rasul Corinei,uitandu-ma la prof mi-l imaginam cazand,radeam incercam sa ma abtin si nu puteam,rosie la fata,chinuindu-ma sa tac naibii odata,nu mi-am dat seama ca proful se uita numai la mine,si imi zice "ee,ce atata amuzament?voua nu vi s-a intamplat?".Noroc cu Cori care ia raspuns in locul meu:"ba da s-a intamplat dar noi am cazut cu scaune cu tot,si eu si Any una peste alta",ce sa ma abtin ca aducandu-mi aminte de faza aia,am inceput mai rau.Mi-am revenit cand ma intrebat care este primul oras din Europa,care a avut curent electric,i-am raspuns,am bagat capul in caiet cica scriam si gata cu rasul dar tot imi venea sa rad=)).Dupa ore,am schimbat peisajul,nu m-am dus direct acasa ci am plecat cu Cori pe centru.
Foarte multa lume pe la orele 13,unii se intorceau de la scoala sau de la serviciu iar altii de abia acum mergeau.Am fost la palatul copiilor,m-am inscris la muzica usoara,acum "sa vedem,sa vedem ce o sa iasa"...Fiind in centru,am profitat de ocazie si am trecut si pe la teatru si pe la filarmonica sa imi iau bilet.Buun,5 octombrie,ora 19 deschiderea stagiunii la filarmonica,10 lei biletul,pret standard,apoi va fi 5 lei pt studenti si elevi si 9 lei pt restul lumii,un abonament costa 60 de lei si are 12 concerte.De abia astept sa merg,nu am mai fost de o jumatate de an,in vacanta noastra a elevilor si ei au fost in vacanta,iar in perioada scolii,eu terminam la 19.30 si spectacolul incepea la 19.Mi-am luat bilet si la teatru,asta pt ziua de maine,adica duminica,este o piesa in premiera,se joaca in sala mare a teatrului national"Marin Sorescu" din Craiova.Sa va spun tarifele si aici:7,5 pt elevi,studenti,pensionari-10 lei pt restul lumii la locurile normale iar la loja habar nu am cat costa biletul.Sper sa fie o piesa frumoasa,intr-o zi calduroasa de duminica....

2 comentarii:

tami spunea...

eu am fost doar de 2 ori in viata mea la filarmonica :))
si nici nu m-am putut concentra prea bine ... la teatrul nat nu am fost, la bvlandra o data la o piesa cu italieni si la alte piese pe la noi ... :) (in ploiesti) :>
oricum, nu din proprie initiativa :D ... a fost organizat cu colegi si profi :> :> :>
eh, eu sunt si la profil de mate :D
n-am timp de ... :(

Anemari spunea...

Eu am mers singura la teatru si pot sa iti spun ca a fost cea mai tare piesa pe care am vazut-o,am ras cu lacrimi.