duminică, 9 septembrie 2007

GASCA DE "NEBUNI"


02.04.2007 o data oarecare nu?ei bine nu este asa,aceasta data reprezinta multe...este data cand eu mi-am facut cont pe forumul Megastar,am intrat sa imi spun parerea legata de anumite subiecte si nici pana azi eu nu am mai plecat de acolo.De ce?cum poate sta cineva atat de mult timp pe un forum si sa mai si trimita mesaje in fiecare zi?sunt intrebarile pe care mi-le adreseaza adesea diferite persoane..raspunsul este simplu...incercati si veti vedea,veti face cunostiinta cu oameni minunati,care in schimbul unui sfat nu cer recompense fie ele cat de neinsemnate..dealtfel ce ar putea sa iti ceara cineva care sta in celalalt capat al hartii?
Acolo gasesti oameni cu anumite opinii,care apartin diferitelor clase sociale,de la 15 ani pana la 40(poate si mai mult,de ce nu?)care stiu sau nu sa isi impuna punctul de vedere,care pot deschide un subiect agreat de toti sau care din contra starneste antipatia.Ca in orice grup apar si conflicte,dar sunt calmate repede spiritele ori de ceilalti forumisti care sunt martori ori de admina forumului.
Imi aduc aminte si acum,pacat ca nu mi-am notat data dar cine se gandea la o asemenea experienta,intr-o seara un forumist(ii dau sau nu numele?il las sa se regaseasca singur dar la final o sa spun despre cine este vorba)cauta melodia pe care a interpretat-o Deea respectiv Jewel-Foolish game.Cum eu aveam melodia repede am facut schimb de id-uri si gata,i-am trimis piesa,apoi am stat de vorba subiectele principale:Megastarul si examenul de capacitate.Si uite asa acest forumist mi-a mai dat un id al unei forumiste,o zapacita,pe nume Loredana,apoi totul a fost foarte simplu.Forumistul este Marian.Tot intr-o seara am vazut pe ecran o fereastra ciudata hmm sa intru,sa nu intra?hai ca intru,doar nu ma mananca nimeni, eventual i-au vreun virus ceva=))Buun,intru cam debusolata ghici ce era..o chestie mareata..o conferinta..multi oameni acolo,fiecare scria,randurile se duceau unul dupa altul,o ameteala totala....atentie!!!se aude ceva...ce se poate auzi in castile mele?aa buna dimineata,Ana-Maria intr-o asemenea chestiune numita conferinta se poate vorbi dar se si poate scrie...cineva ma intreaba daca imi place sa cant,spun ca da,atat mi-a trebuit ca am si vazut „CANTA ANA!PLS”;”VREM SA TE AUZIM”...imi era teamma,frica de nou,de necunoscut,ce sa fac?sa cant?la 15 oameni?sa ii surzesc?nu se poate..ete ca se poate,la insistentele lor nu stiu cine nu ar putea ceda...Rosie la fata,trecuta de toate apele,cu mainile tremurand,cu vocea cam nesigura incep sa cant „Fata sihastra”..parca ma si aud „s-a trezit din somnul ei tresarind si indata...”,nu prea am cantat mult,maxim un minut..apoi explodeaza fereastra si alta nimic”bravo,ai voce”..ha?ce aveti fratilor?ati inebunit?va-ti tacanit?cum sa va placa vocea mea?eh...in fine,merci,dar nu e asa...A doua zi pe forum intreb ingrijorata..”v-am surzit pe vreunul?”..ciudat,toata lumea ma asigura ca e ok,ba chiar mai vor sa le mai cant...Aha vreti sa va mai cant da’ voi stiti ca eu mai aveam un pic si lesinam de emotii?Aceasta conferinta,aceste adrese de mess. au schimbat totul pt mn,parca totul prindea viata,era ceva in fiecare seara,sa ne adunam intr-un loc adica intr-o conferinta si sa discutam,sa cantam,sa fim ca niste prieteni....si ce prieteni sunt unii..prieteni adevarati,chiar daca nu te-au vazut niciodata in realitate,face to face,decat in poze si in descrieri....
Aceea seara magica a schimbat totul,de la un simplu id,am ajuns la o chestie de care imi este greu sa ma despart si nici nu vreau sa o fac,suntem o mare familie,familia Megastar,radem,glumim,cantam,discutam,ne ciondanim,ne impacam,ne ajutam reciproc..Slatina,Mangalia,Deva,Timisoara,Bucuresti,Sibiu,Brasov,Iasi,Cluj din toate colturiile tarii,fete,baieti,cu varste diferite..s-au unit in marea familie...Cu acesti oameni se poate discuta,desi pare greu pt unii..”cum sa vorbesti cu necunoscutii?ce tot sa discuti atata cu ei?cum poti vorbi cu aceste marionete,sunt niste personaje”total fals dupa parerea mea,sunt oameni normali,care stau in diferite locuri,fiecare cu familia,prietenii si rudele lui dar avem ceva in comun..MUZICA..aceasta ne-a unit pe toti,ea ne binedispune,si ne face sa simtim ca traim.
Este una dintre cele mai frumoase chestii care mi s-au petrecut pana acum,sper sa nu se termine curand,sa dureze muult..m-am atasat de acesti oameni,au ajuns sa conteze ceva pt mine..nu sunt doar simple cuvinte,de amorul artei si nu este nici plictiseala,este pura realitate..Luna trecuta adica in august am avut ocazia sa ma intalnesc cu 4dintre forumisti:Alexsa(Slatina)o fata cu o voce extraordinara,cu un bun simt iesit din comun si lista ar putea continua,Petrica(Bucuresti)un om pe care te poti baza la nevoie,ce daca e 1 noaptea,nu conteaza,deranjeaza-l nu se va supara,te va ajuta cu mare placere,pus mereu pe glume,Andrei(Petrosani)un baiat cu o voce buna,care canta super la chitara,foarte sincer si deschis la orice discutie,un umar pe care poti plange,Florin(Ramnicul Sarat,Buzau)baiatul asta are un umor in el foarte bine dezvoltat dar e grele cand umorul este cam sec uneori asa il apuca,dar isi revine si unde mai pui ca si canta.Daca tot m-am apucat de prezentari sa continui lista cu 2 sau 3 cuvinte la fiecare forumist care il consider mai apropiat de mine:Marian(Mangalia)atata optimism nu cred ca o sa intalnesc niciodata,atata calmitate,intotdeauna vrea sa dea o mana de ajutor;Loredana(Deva) cea mai zabauca fata,cu niste expresii de te cocosezi de ras,ii poti cere oricand parerea;Flor(Bucuresti)daca vrei ca un mesaj sa ajunga unde trebuie,spune-i Florentinei si sigur va ajunge la destinatie,binevoitoare,da tot ce are,nu tine numai pt ea;George(Bucuresti)cu acest tip poti ajunge la spital in coma de la atata ras,foarte politicos,face fata unei discutii tensionate;Lia(Bucuresti)o persoana extrafenomenala de calma,cu o gandire matura,si care te poate scoate dintr-o situatie dificila;Alex(Arad)un tip foarte dezinvolt,sincer,si care se ataseaza de persoane;Vlad(Timisoara)are niste expresii mortale,canta foarte bine,mereu pus pe sotii,pe distractie;Timea(Timisoara)o persoana cu o gandire foarte matura,scrie foarte multe chestii frumoase si in acelasi timp,reale,ii plac animalele,si ar fi buna pe post de detectiv(pe acolo pe forum,a facut ea niste chestii);Rares(Cluj-Napoca)are muulte idei in cap,iubeste animalele,este prietenos,si de curand vad ca s-au adaugat gastii(„gasca mea nu poate sa stea linistita,nicio clipa,hai si tu daca simti asa vino in gasca mea”)Max,Cristina,Marius(Balauru’)-persoane rabdatoare dar pana la un anumit punct,sociabile,comunicative,care stiu de gluma.
Va incepe Megastar 2,sper sa tinem legatura,sa facem macar o data pe saptamana o conferinta,in care sa fim toti,acum mai incepe si scoala dar nu conteaza,ne gasim noi o portita pt conferinta.GASCA MEA NU POATE SA STEA LINISTITA,NICIO CLIPA,HAI SI TU,DACA SIMTI ASA VINO IN GASCA MEA!!!

6 comentarii:

Trubadur spunea...

Cat de frumos ai povestit despre experienta forumului Megastar... Multumesc pentru cuvintele minunate spuse si pentru faptul ca voi avea o zi mai senina azi datorita lor... datorita tie de fapt... :)

florin spunea...

Ce sa zic mai ana....mai lasat asa:O.......pacat ca nu sunt emoticonuri:))......ma bucur pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai adresat si o sa caut sa nu o mai dau in petec ca tiganu':|.....si eu sper sa mai facem conferinte in timpul scolii sa ne mai "destresam"oleak....te pup...si ai grija ca nici aici nu ai scapat de mine>:)

Anemari spunea...

Nu ai pt ce,Petre,ma bucur ca ai inceput ziua cu bine,nu sunt simple cuvinte,sunt reale,asta este adevarul...

Anemari spunea...

Florin facem noi ceva si in timpul scolii si tot facem o conferinta acolo...am grija cum sa nu am?

lore spunea...

fii antena ce tupeu p capu' ei:O cum iti permiti sa m faci zapacita,cea mai zabauca fata??? ha?? ia scuipa!!>:P
adevarul e k nici eu nu mi-as fi imaginat sa ajung sa m inteleg asa bine cu niste pers p care nu le cunosc personal:-??. dar e chiar frumos:) sper s dureze:d
si uite asha mai am putin si incep cu dulcegariile, opreste-ma inainte s dau in diabet:))
bale mai lume l toti:*:))

Anemari spunea...

Lore ia si de la mine o bala.=))