vineri, 4 iulie 2008

M-am mutat



AICI mă găsiţi! În seara asta, m-am mutat, am trecut de la blogspot la wordpress. E un pic mai greu acolo până mă învăţ cu toate chestiile dar nu-i nimic. Trebuie sa îi mulţumesc pt. schimbare lui Gabi, şi trebuie să îi muţumesc şi pt. răbdarea care a avut-o cu mine ca deh, când vine vorba de informatică sau chestii tehnice, nu mă pricep deloc, ba mai mult încurc şi stric.

Aşa că, dragi prieteni, amici, rude, vizitatori, cititori ai blog-ului meu, dacă mai vreţi să ştiţi câte ceva despre mine, mă găsiţi aici.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Daca te-ai mutat crezi ca vei scapa de noi? Bine ca ne-ai spus unde te muti. Succesuri, indiferent unde "locuiesti".

Anonim spunea...

Multumesc...Nu, nu vreau sa scap de nimeni, va astept pe toti in locuinta mea.

Alecsa spunea...

E un pas mare ;)) Eu de muuult m-am gandit sa ma mut pe wordpress dar am ramas tot la prima mea iubire,blogger. :D stiu ca pe wordpress ai mai multe optiuni la scriere si emoticoni si alte chestii dar na.Trebuie sa ma gandesc la un cadou pentru casa noua :)) :*

bigiu spunea...

Nu stiu daca o sa ma despart de blogger... mi se pare un spatiu mai calduros pentru articole, are un farmec aparte, plus ca m-am obisnuit cu el. Wordpress-ul mi se pare mult prea... serios, daca pot sa spun asa, dar poate e doar o impresie ;-)

Oricum o fi aspectul, continutul conteaza si in cazul tau nu ma tem :-)

Far Away spunea...

Ti as recomanda sa pui un link sa poata da click cei care inca mai intra aici. Ca asa trebuie sa dai copy/paste.

Eu nu demult am inceput chestia asta cu blogul, dar cum zicea si "bigiu" mi se pare, si mie, "un spatiu calduros pentru articole", si..da, si mai serios.

Mult spor, in continuare, la scris !

Anonim spunea...

Alecsa...si te-ai mutat manca-te-ar mama.

Razvan...asa am zis si eu la inceput, ca nu plec de aici, ca nu o sa ma descurc, ca acolo e totul prea stric dar uite ca m-am mutat si asta pt ca tot mi-a zis un prieten, asa mi-ar fi fost mult mai greu sa plec. Vad ca merita schimbarea si trebuie sa ii multumesc respectivului prieten. Multumesc pt comentariu si ramane de vazut cu ultima parte scrisa de tine, legata de continut, oricum merci.

Multumesc Question, te astept si in locuinta cea noua.