vineri, 19 octombrie 2007

Daca ar tipa prostia....


Ca in fiecare seara,butonam in speranta ca voi gasi o emisiune interesanta sau un film care sa imi atraga atentia...dar ce sa vezi,publicitate,stiri externe,stiri interne,stiri sportive,meteo,muzica populara,manele,muzica usoara...cateva filme dragute,o emisiune pe animal planet,politia veterinara la care ma uit in fiecare seara si cam atat...sec...emisiuni fara vreun scop anume decat dezbateri,vorbarie,lalaiala,sondaje de opinie idioate,agitatie si tensiune...In fiecare seara vad accelasi circ pe Otv la mega,senzationala,extraordinara,in directa,minunata,exploziva emisiune a lui Dan Diaconescu....in afara de Gabriel Fatu care chiar imi place ca actor,si cum isi intra in rol,si face accele farse nu ma incanta nimic din emisiunea asta si din canalul asta tv...Oare nu isi dau seama,ca sunt penibili,enervanti,stresanti,plictisitori?Nu cred ca isi dau seama pt ca nu au timp,au o mare trecere la public,chiar ma gandeam,oare cine Doamne iarta-ma sta sa vada de o saptamana si mai bine cazul avocatei disparute,omorate,sechestrate sau ce naibii s-a intamplat.

Am fost surprinsa azi cand o colega imi zice:"Ana,ce parere ai tu despre cazul avocatei?stii ca se discuta la otv in fiecare seara,este un fenomen",la care eu"Ma da nu ma lasi?Am terminat toate subiectele de discutii si vorbim despre asta?Nu am nicio parere despre subiectul asta,nu ma intereseaza."Cred ca noaptea tarziu cand nu mai este nicio emisiune,lumilor le e somn dar le e lene sa citeasca subtitrarea de la un film asa ca blocheaza tv-ul pe palavragelile astora...decat sa ii aud cum se contrazic unii pe altii,ca isi dau cu stangul in dreptul incercand sa dea o explicatie credibila mai bine ascult in surdina o muzica,sau inchid tv-ul.

0 comentarii: