vineri, 21 septembrie 2007

Prima saptamana de scoala si de clasa a 10-a


Prima zi de scoala,luni,17 septembrie...ma trezesc buimaca,e ceasul 8 ce Doamne iarta-ma?!ma imbrac rapid si plec la scoala,totul pare gri,e dimineata,e frig,fete plictisite si mohorate,noroc cu Corina care astepta in fata liceului cu un zambat larg si cu chef de caterinca..mergem 2 pasi upss diri,wau,cum o fi facut sa se trezeasca asa devreme?e o performanta...imi intalnesc colegii,imbratisari,pupaceli am stat pe terenul de sport si am ascultat boscorodelile directorului,ca a picat tavanul si ca nu mai suntem in aceeasi clasa,ca vom avea insigne...etc etc...manualele le luasesem cu o saptamana inainte de inceperea scolii,asa ca ne-am luat decat orarul si vâşti acasa.Marti trezirea a fost la 7,hmm ce zi cruda cu trezirea asta nenorocita din miezul noptii.Merg pe strada,fara niciun stres,ma uit in stanga,in dreapta,ce sa vezi blocuri,magazine,cabinete stomatologice,statii de autobuz,taxiuri,mai trece pe langa tine cate un copil de clasa 1 sau un om care merge la serviciu.Corina tot zambitoare si "topaitoare",restul colegilor parca nu dormisera cu saptamanile sau acum iesisera din spital(Doamne fereste!).La ora 8 isi face aparitia diri,aveam dirigentie,eh stam de taina,gata a trecut ora.Inca o ora de bio si chimie,profii ii stim,nu avem nicio emotie,vorbim cu ei,ne ureaza multa bafta in noul an scolar si sa invatam multt si bine.Si acum:-??gata,ajunge atatea ore,hai acasa.Ajung acasa dau drumul la muzica,mananc ceva si stau in fata calculatorului,vorbesc cu cativa prieteni despre prima zi de scoala,mai ales ca unii dintre ei sunt clasa a IX-a.Miercuri....ma trezesc la primul sunet al telefonului,stiam eu de ce:xaveam romana,dar parca as mai dormi putin,macar 5 minute,hai fie-va mila:o3dau drumul la muzica si ascult Christina Aguilera-fighter,de vreo 4 ori.Acelasi drum,aceleasi blocuri,nimic nou decat oamenii care trec pe langa mine...romana,ora mea preferata,cu o profa pe masura,totul decurge bine,apoi o ora de peda cu diri deci stat la taglale,o ora de fizica,am povestit ce am facut in vacanta,ce s-a mai intamplat,apoi am avut un optional la care nu a venit nimeni asa ca go go adormitilor acasa.Joi....ceva neobisnuit m-am trezit cu 5 minute inainte sa sune telefonul,aveam 3 ore de practica la clasa intai,ce dor imi era de copilasi...dimineata,afara frig,ploua,nu iti venea sa scoti nici nasul pe geam dar trebuie sa mergi la scoala sau la serviciu...intru in clasa in care imi desfasuram practica,oo Doamne,ce scumpi sunt,iti vine sa ii mananci,parca imi era si mila de ei cand ii vedeam ca mai au putin si adorm cu capul pe banca...noroc cu invatatoarea care are grija sa ii faca atenti prin diverse jocuri,intrebari,cantece,ghicitori...gata orele de practica,i-am lasat pe copilasi sa isi continuie activitatea,mai ales ca incepusera sa se dezmeteceasca din adormire...acum:-??am ora libera,deci pauza de masa si vorbit cu restul colegilor,o ora de sport in care ne prelucreaza profa ultimele schimbari in regulament si auch!ora de mate...profa noua...emotiuni,alea,alea....jbang,"buna ziua"(ţipat)....ne uitam toti ca niste iepuri speriati,unii o injura in gand,altii maraie in soapta,ba unii se manifesta in gura mare..ordinea se restabileste dupa 2 urlete,si acum..incepe profa sa ne comunice doleantele ei..fara guma de mestecat,fara mancare sau bautura la ora,nu trebuie sa intram dupa ea,sa nu scoatem niciun sunet neintrebati,la lucrari nu avem nicio sansa de a ne "orienta",ne ameninta cu lebedele(adica 2),si ne intreaba daca avem nelamuriri...ne abtinem dar ne trezim vorbind:"ne ajunge 5"..cu un zambet ironic,spune "o sa munciti voi pt 5 ala....o sa vedeti voi".Ma bag si eu in seama,si ii explic la ce profil suntem,poate nu stie cuconita,in ce clasa e,draci...pe cine sa convingi,îhmm,gata zic in gandul meu,ma lamuri,e vai de mine..Doamne ajuta,bodeaproste ca s-a sunat,am scapat doohh...Azi,vineri,prima ora desen,proful ne anunta temele moda,teatru,emisiuni tv,masini si cred ca atat..deja e prea mult....ce frumos suna,"vom desena o tinuta pt un personaj de teatru",mai greu cu practica=))chiar e jale,dar trecem peste....O ora de romana,dam testul initial,nu am niciun stres,ba chiar rad cu gura pana la urechi si asta din cauza Corinei.."ma Any daca e drama,inseamna ca e genul dramatic nu?doohh".Ora de istorie proful face o aluzie fina dar cam aiurea"sa mergeti mai multi la olimpiade ca puteti"aha,da si marmota ce facea?se batea in lupta de la Posada din 1330 nu e asa?Alt hop de trecut,ora de psihologie,prof nou,materie noua,cu ce se mananca psihologia asta oare?am auzit destule e o materie,la care ai mult de invatat,buunn.Prof nou,f de treaba mi-sa parut acum sa vedem cand va aparea catalogul si cand vom incepe sa invatam ce o sa iasa(ori ochii ori o nota de 10).Si ultima ora din saptamana,care iti poate strica weekendul este yee,mate:-&astazi ceva mai blanda profa,adica tot asa tipa dar cand vazu cat de "mult" pricepem,o lasa mai moale...gata,asta a fost prima saptamana de scoala,acum incepe greul,luni mai avem de cunoscut o profa,cea de educatie antreprenoriala si sa ne reintalnim cu profa de info,de geogra si de religie.

7 comentarii:

Laura Apetroaie spunea...

Bafta la scoala si in tot ce iti propui:)

Anemari spunea...

Iti multumesc foarte mult si eu iti urez acelasi lucru.

Laura Apetroaie spunea...

Mai e ceva pana incep scoala,desi nu foarte mult(1 octombrie):)

Laura Apetroaie spunea...

Uff iubita:)Te inteleg perfect!:(.Daca vrei sa vb despre asta,sau orice altceva..nu trebuie decat sa-mi scrii,pe blogul 2:) am sa-l creez si pe ala,dupa ce vin de la masa:p

Anemari spunea...

Uite iti dau id meu de mess si vorbim acolo,noroc cu forumul Brigittei ca asa ne-am cunoscut si noi..deci..ane_mari_any

Anonim spunea...

Vai vai ce nebunie :))! Ti-am mai spus eu ca te invidiez pt profilul la care esti :)...dragut. Pup!

Anemari spunea...

Da e multa "agitatiune" pe la noi prin clasa...si eu te pup.