miercuri, 26 septembrie 2007

Joc-in desert


Sunteti in desert,aveti o scara si un cub,sprijiniti scara de cub sau cubul de scara,cum doriti.Din departare,vine un cal,spuneti ce culoare ati dori sa aiba si cum sa vina,repede sau incet.Ce ati dori sa se afle langa voi?o persoana,un obiect sau o apa?Vine o furtuna si va ia 3 dintre cele 4 obiecte,cu ce vreti sa ramaneti?....Interpretare:cubul sunteti voi,scara prietenii vostri,cine pe cine se sprijina?calul alb-puritate,negru-neliniste,maro-calmitate..daca ati ales sa ramaneti cu apa-liniste sufleteasca,daca ati ales un lucru sunteti materialisti iar daca ati ales o persoana sunteti iubitori.Cam asta a fost jocul,cat reflecta realitatea nu stiu...

2 comentarii:

tami spunea...

eu am ales sa sprijin scara de cub, un cal alb care sa vina repede si o persoana :>
eh, joculetele astea sunt fun pur si simplu, nu trebuie sa fie adevarate :)

Anemari spunea...

Si eu tot asa am ales..scara sa se sprijine de cub,un cal alb,sa vina repede si am ales apa...:)