miercuri, 26 septembrie 2007

Interesant...


Luni am cunoscut-o pe profa de educatie antreprenoriala,cred ca o sa ne intelegem bine,deocamdata asa pt prima ora,am facut 2 jocuri,pe care o sa vi-le explic si voua.Am cunoscut-o si pe profa de germana,f de treaba,singurul lucru care nu ma incanta este ora de la care facem adica 7 in fiecare marti si miercuri,de abia deschizi ochii,ce sa mai dai vreo lucrare sau sa te asculte.
Dimineata suntem toti hipnotizati,cel putin la prima ora,nici chef de taina nu avem,stam si dormitam pe banci apoi de la a 2-a ora parca ne mai trezim si incepem cu perlele.De exemplu la engleza,cineva a spus..."write the urmatoarele exercitii" sau la ora de romana,"in anii anteriori o sa discutam pe larg despre acest subiect".Azi o colega,suparata ca este de serviciu pe clasa,vroia sa isi arunce si ea hartia in cosul de gunoi dar era full asa ca a bagat piciorul sa impinga hartiile...a impins hartiile si piciorul ia ramas blocat acolo,vreo 2 metri a mers cu piciorul in cosul de gunoi,timp in care profesoara nu reusea sa ne faca sa incetam din ras,noi radeam ca tembelii...=))

3 comentarii:

tami spunea...

deci e fun la sc uneori nuh?
eu " mor de râs " cel putin o data pe zi la scoala :)
bine, eu si râd din orice cu vreo 2-3 colegi, mai ales la bancurile seci :D

Anemari spunea...

Eu radeam din orice la generala,tot asa cu 2 sau 3 colegi,decat ne uitam unul la altul si incepea circul=))acum in liceu cam rar avem parte de momente funny,cand le avem ne umflam de ras si uneori ne trezim si pe la usi dati afara de profii care nu inteleg ca nu te poti stapani si chiar e un moment amuzant=))

tami spunea...

:))
anu trecut stateam in prima banca si râdeam in continuu si nu mi-a zis nimeni nimic ...
decat profa de geogra care a zis ca ma aunca pe geam si profa de bio care a zis ca ne da cap in cap pe mine si pe colega de banca :>